Thursday, August 30, 2012

Kurang Sihat lagi dan lagi

as salam semua~
:')

jadinya, buat pengetahuan, badan ni jap sihat jap kurang sihat.
mungkin ada yang dah baca entry "Demam Teruk Sangat"
cerita demam tu adalah 2 minggu sebelum cuti raya.
memang demam yang dah lama aku tak rasa.
letih lesu, package combo semua sakit.
kemudian, hari tu bila nak balik ke segamat lepas cuti raya, badan naik panas balik.
 sebelum pulang ke segamat, sempat la pergi klinik ambik ubat.
masa tu baru on da way nak demam.
so badan takde la panas sangat.
balik kampus, aku dh sihat.
hari rabu baru baru ni, masa kt kelas PARADIGM, tiba tibaaaaaaaaaaaaaaaaaa
badan ni naik sejukkkk sgt.
aku dah macam "tolong jangan demam lagi :( "
balik ke bilik, badan aku orang tak rasa panas.
tapi aku rasa sejuk.

so aku buat keputusan untuk balik hari rabu malam tu.
sebab nak pegi cek darah sebenarnya di hospital.
bila balik drive, badan dah mula heating up.

bila di rumah, sebelum nak tidur memang panaaasss sgt.
tak tahan panas dia.
sebelum tidur semalam, aku makan ubat.

the next morning (pagi ni) , badan aku dah tak panas sangat.
mungkin sebab makan ubat malam tadi.
so aku rasa badan dah semakin okay.

tiba tiba lagi malam ni, panas balik.
aku pun ke klinik yang sama aku pegi sebelum pulang ke segamat hari tu untuk cerita semula apa yang berlaku.
then doktor bagi banyakkkk ubat.







sedih.
penat telan ubat.





































its a good thing awak ada <3 div="div">
thank you so much !

No comments:

Post a Comment