Sunday, August 12, 2012

Berbuka Puasa | Rakan





as salam semua!
:D

hari ni berbuka dengan kawan kawan kawan.
kawan kawan kawan sebab ada 3 orang je kawan yang ikut.
hee.
naim + amy + atin

pada asalnya, drg ajak tengok wayang ngn berbuka terus.
aku tak boleh nk ikut sebab hari selasa ada test ngn quiz.
nk kena study~
(lagi pun dia marah tak bagi ikut tengok wayang. takut sgt orang tgk lagi SIN dia tu. hoho)

and pada mulanya pun, aku taknak join berbuka sekali.
tapi disebabkan aku dah memang xde geng nak berbuka kt kampus ni, jadinya aku ikut je la untuk berbuka.
tapi tak ikut tengok wayang sekali.
faham kan?
:P











di tempat kejadian sebelum masuk ke kedai, ternampak sunset cantik puleeee.
wajib ambik gambar!
hoho.

nama kedai yang ktrg makan ni ARSHAD BISTRO.
kot

















yang mereka ni makan nasi putih and tomyam dan ada lagi la menu lain.
aku makan nasi goreng patayya sahajeee.
hee.
kalau boleh kt semua tempat makan aku nak rasa dia punya nasi goreng pataya.
restaurant ni not bad.
makanan biasa biasa jea.
tapi bila dah nak berbuka tu, semuanya sedap aje.
hewehw.

alhamdulillah sedap dan kenyang~















NIGHT LIGHTS EXCITEMENT!





saya suka ambik gambar cahaya pada waktu malam.
cantik~



























ohh yea.
dan akhirnya, hilang nafsu nak makan big apple tadi.
melepas dah semua nafsu yang berkaitan.
hoho.
jeles tengok orang update makan big apple punya pasal kt fb.
ambik ambik ambik!
puas aku makan mnde tu malam ni.
hee.













thanks guys for today!
tahun depan tak merasa lagi berbuka sama sama.
:')

No comments:

Post a Comment