Tuesday, August 7, 2012

Kenangan di Pulau Perhentian


















ini adalah kenangan saya yang terpaling manis.
i really love these moments and miss all of the memories.
the best life adventure yet!

di sini lah, banyak perkara yang aku lakukan adalah buat pertama kalinya.
sebagai contoh, ke pulau perhentian.
memang first time aku ke sini dan selama aku hidup ni, baru dua kali aku ke kelantan termasuk yang ni.
pulau perhentian di terengganu ye kawan kawan.
tapi nk ke terengganu ni, aku singgah kelantan dahulu~
dan BANYAK lagi la perkara lain yang aku buat untuk pertama kalinya.
;)

tak tau laaaaaaaaaaaaaaa nak cerita macam mana lagi.
tapi memang sangat best tempat ni.
but everytime aku teringat, diri sndri konfius sama ada nak rasa gembira, ataupun sedih.
gembira sbb pernah rasa perasaan itu. sedih sbb rindu perasaan itu.

korang semua patut pergi and enjoy your selves there.
aku pergi sana lepas aku stress dengan kerja apa semua.
so bila dekat sana, tak perlu fikir pasal apa apa masalah.
just enjoy the sea view, the delicious food yang awesome dan lain lain.
then korang akan rasa tempat ni sangat sangat seronok.
:)


duduk di tepi pantai waktu malam, ditemani cahaya bulan.
ohh itu sangat romantik.
dan saya sangat suka saat itu.
tunggu matahari terbenam~
walaupun tak sempat untuk tengok matahari terbenam sepenuhnya.
katanya badan dah gatal gatal.
sedih.


apa pun, THANK YOU so much to you for making it very meaningful to me.
:)












dibawah merupkan lagu lagu yang bila aku dengar, aku teringat balik kenangan di pulau perhentian.
dan secara langsung, lagu lagu berikut memberikan kesan yang mendalam terhadap diri ini.



lagu ni aku dengar agak kerap bila dah sampai di kota bharu dan sepanjang perjalanan nak ke jeti dan juga bila sudah tiba masanya untuk pulang ke rumah.






lagu ni, terdengar bila cuba untuk mencari jalan pulang ke resort sbb time tu dah lebih dari tengah malam and pintu yang sepatutnya digunakan untuk ke resot sudah tutup. wuhuuu. nasib baik jumpa jalan lain.






lagu ini pula, dengar time nak pulang.
masa on da way ke rumah tumpangan sementara nak mandi mandi apa semua sebelum bertolak pulang ke putrajaya.






























itu sahaja~
kalau awak nak tahu, saya tidak sabar untuk merasa ini semua sekali lagi.
7 - 9 Mei 2012

No comments:

Post a Comment