Sunday, August 26, 2012

Raya 2012

SELAMAT HARI RAYA !
maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali diri ini.
:)


setelah sekian lama tidak update kerana terlampau sibuk me_raya_kan diri,
kini kembali~
cewwahhhh.
haha.









korang semua mesti dh seronok berjimba di kampung masing masing kan?
mungkin ada yang tak balik.
tapi tidak mengapa.
aku tau korang lagi suka tak balik kampung.
kot?
hewhew.
suka suka punya statement.

so sorry guys !
raya ni aku tak buat video cam video tahun lepas.
video ucapan raya pun xde.
hee.
cam tak merasa sangat nak buat video ucapan apa semua tahun ni punya raya.
tapi ada banyak gambar !
yeayyy ~

tahun ni lagi banyak gmbr dari tahun lepas punya raya.
hoho.
sebab?
tahun lepas kamera punya lens rosak....
tak boleh nak ambik gambar sangat.
tahun ni seronok sangat sebab kamera tidak ada sebarang masalah.
weee~






seperti mana tahun tahun yang lepas dari kecil hingga sekarang,
balik ke rumah Mak Tam (gambar).
kampung belah ayah.
belah mak punya dah tidak ada.
belah ayah ni pun nenek n atuk sudah tidak ada.
tinggal mak tam yang menjaga ayah dan adik beradik dia satu ketika dahulu.
mereka adik beradik.
kalau dh xde mak tam lg, aku beraya di putrajaya je la jawabnya.
dah tak merasa suasana kampung lagi.
alhamdulillah dapat merasa lagi suasana itu tahun ni.

ohh yea.
selalunya bila balik kampung, aku tak sabar nak balik ke rumah.
tp tahun ni, aku rileks je.
balik je la hari apa pun asalkan tak lewat sangat.
mungkin sebab raya tahun ni hari ahad.
raya tahun lepas hari rabu.
nk siapkan assngments apa lagi kn.
so tahun ni punya ada masa sikit nak pergi beraya dan lain lain.






















now, no more nonsenses.
enjoy the photos !

































dari dahulu hingga sekarang, di tangga yang sama.
sepupu aku kata tangga legend !
hoho.






LOKASI:
Kampung Bagan Baru, Selama, Perak




















































dan juga Jerantut, Pahang.
hee.

No comments:

Post a Comment