Monday, August 13, 2012

Mimpi Macam Movie


tadi aku termimpi sesuatu yang tak pernah aku mimpi sebelum ni.
mana yang aku ingat, aku cerita.







Ceritanya:

pendek ceritanya, atau dalam bahasa inggeris, summary,
masa tu aku dalam LT (tiba tiba kan?)
then izzati sabri cuba tembak aku dengan pistol yang dia ada.
aku mengelak macam super hero kt movie okayy.
gila gempak!
haha.
then last last, kena kt aku punya dada.
time tu dah down. aku menyorok dalam bilik kt LT tu.
semua orang tengok aku ok ke tak.
yg si zati mencari aku lagi.
menyorok la aku apa lagi.
then dia ternampak, dia shoot aku dari jauh.
tak kena, then aku keluar cepat2 dari LT tu.

kemudian aku jumpa muhaimin naim.
aku cerita kt dia semua benda.
tengok tengok dia pun ada pegang pistol.
time tu kt dalam stadium.
ada perasmian apa ntah besar besaran.
*pengaruh penutupan olympic mungkin? aku bukannya tengok pun!

aku pun dah memang tak tahan, si naim dah mula nak acukan pistol dia.
aku ternampak zati di satu sudut tu, aku pun belaaaaaaaaaaaa.
 lari nak masuk toilet, aku nampak Dia.
aku tak boleh pergi kt dia takut jadi bahaya lg ke apa.
aku pun call. cerita kt dia apa jadi semua.
keluar dari toilet, aku kena tangkap.

ada pegawai polis ni, bawak aku ke pentas perasmian dengan pistol yang naim bawak tadi.
dia kata "jangan takut, kejap je ni. xde orang yang akan ingat kematian kau"

aku dah gabrah gilaaaaaaaaaaaa.
sampai sampai je atas pentas tu, pegawai tu nak tembak aku.
rupa rupanya pemetik api.
untuk nyalakan lilin kek.
kek untuk sambut birthday aku.

memang.
kelakar kan?

tiba tiba ada dua orang budak kecik ni yang duk kacau kacau aku.
(mungkin bilangan anak anak aku nanti? MUNGKIN)
atau auni dan juga izz.
erghhh.
dua dua anak buah aku jadi budak nakal kot.
hehe.

dalam masa yang sama aku di kacau2 budak budak tu, aku terjumpa duit.
beribu ribu duit RM50 dalam drawer meja yang aku tgh terbaring time tu.
(rezeki nak datang bergolek ke? MUNGKIN)

naim kata surprise!
aku time tu tiba2 dah tak rasa sakit kt dada.
rupanya cat merah.

kemudian aku pun menangis teresak esak kata drg ni melampau sangat.
then aku terjaga dari tidur, sambil teresak esak menangis.
sedih sgt sampai dibawa ke dunia yang sebenar.
huihui.



TAMAT

















okay. cerita ni tak semua.
aku tau ada lagi tapi aku tak ingat.
memang apa yang aku mimpi ni in FULL HD.
cantik warna dia apa semua.
cm record guna DSLR.
haha.
*sangat sengal aku ni

mimpi ini permainan syaitan?
tapi katanya pada bulan Ramadhan, mereka semua diikat?
ntah lah.
wallahu'alam.

No comments:

Post a Comment