Friday, August 17, 2012

Raya | Night Photoshoot


di atas merupakan antara hasil gambar yang di edit cantik cantik hilangkan jerawat dan sebagainya.
hehe.
semalam sampai rumah dalam jam 6 petang.
aku memang dh lama plan nk buat photoshoot dengan baju raya (tahun lepas) ni.
semenjak kt kampus lg.
tp tak menyempat.
sebab sibuk dengan assingments dan segala galanya.

jadinya malam semalam juga, aku ajak adik pergi photoshoot di MOF, Presint 2, Putrajayaa.
belakang rumah je pun tempatnya.
 
pergi lepas bertarawikh di Masjid al-Furqan, Presint 11.
terkejut jugak la semalam bila kat sana.
sebab ramai orang.
penuh masjid tu.
walaupun dah hujung ramadhan.
selalunya orang dah mula pulang ke kampung.
bagusla kan. alhamdulillah.
:)

















dibawah pula merupakan antara gambar kami semalam.
buruk!
hoho.















Selamat Hari Raya Aidilfitri kawan kawan !
:D

2 comments:

  1. nice..... tengok pown leyh ketawe pic2 hykal tuh... slamat hari raye jugax... :)

    ReplyDelete