Monday, September 3, 2012

Its SEPTEMBER !

hye semuaa !
huihui.

i am feeling better.
penyakit yang datang alhamdulillah beransur pulih.







terima kasih kepada personal nurse yang jaga saya sepanjang saya sakit.
terima kasih sangat sangat.
awak berpenat untuk saya.
kesian tengok awak at one point awak cm muram je.
mungkin boring jp sebab saya tengah tak sihat dan tak larat sangat.
tapi awak tetap gigih jaga saya.
saya sangat menghargai anda.
rasa terharu sangat.
:')

(gambar di atas hanya ilustrasi. bukan nurse sebenar yang menjaga. hoho)



















so sekarang dah bulan september !
birthday ayah, aku dan juga mak adalah pada bulan ini.
so selalunya aku rasa bahagia sikit bulan 9 ni.
awal awal je la.
lepas tu, rasa sakit sebab nak kena pulun habis study kerana nak dekat final~

Merdeka Day hari tu sepatutnya aku ikut ayah ke KL untuk ambik gambar.
di sebabkan tidak sihat, tidak dapat laaaa untuk mengikut.


expectation for September ?
insyaAllah semuanya akan berjalan dengan lancar.
i hope so.
harap harap dapat study sehabis baik untuk final.
i want to be the best among the best.
because ive been there once.
nak merasa lagi keadaan itu.
insyaAllah.
:)

No comments:

Post a Comment