Tuesday, August 14, 2012

Masa Depan Cerah Tak Kena Hukuman



t(-.-)t

dua jari aku bagi kt budak tu dan panel panel hakim yang ntah kena bayar rasuah ke apa sekalian.
dia terlepas dari segala hukuman sebab "ada masa depan yang cerah"
WTF?
 
PEMAIN BOLING JE KOT.
bukan budak straight A cam aku ni.
(yeyeje)

mana ntah pergi keadilan kt dunia ni.
so ramai ramai yang hebat dapat 4 flat memanjang, wakil malaysia untuk permainan apa apa,
ROGOL anak anak hakim yang handle kes ni.
jangan risau.
korang pun akan terlepas.
hihihi.


#stupid

























memang aku saja bg link fb dia.
memang saja.
apa?
hakim tu nak saman aku pulak sebab buat cmni?
aku tak rogol sesiapa pun okay.
hewhew.

1 comment:

  1. Subhanallah, betul ke ni?!! X baca surat khabor la ><
    X berani nak ngumpat lebeh2. haish!

    ReplyDelete