Wednesday, October 24, 2012

Rumah Lama Kawan Lama


hye semua !
ini lah rumah lama sayaaa.
:D

SS7/17 E
Kelana Jaya








ini pula kawan lama sayaaa.
BAZLEE






















































kejadian berlaku pada hari semalam.
iaitu bersamaan 23hb Oktober 2012.
hewhew.



pada semalam hari, saya dan kawan lama saya, pergi ke PARADIGM MALL !
sebelah rumah lama kami sahajaa.
hoho.

aku kenal si bazlee ni semenjak umur 3 tahun kot?
memang dah lama gila.
so aku tau perangai dia macam manaa.
dia pun tau perangai aku macam manaa.
nak tipu tak boleh laaa.
;)


boleh tahan rindu laaaa.
dah lama tak jumpaa.








di GSC PARADIGM MALL, kami menontot sebua movie yang bertajuk "Universal Soldier".

review?
BOSAN NAK MATI !
tak payah tengok.
membazir duit.



lepas tengok wayang yang bosan itu, kami pun singgah laa ke TESCO bawah ituu.
bazlee nak beli makanan kucing untuk Piper (kucing tua dia) .
bila tengah jalan jalan ituuu,
aku pun ternampak sesuatu.
sesuatu yang menarik.
uww~


MACAROONS YANG BESAR !




yes yes yes.
nampak menarik kn?
disebabkan oleh benda ni sangat unik, aku pun beli.
harga RM10.
lupa nama kedai tu apa.
bila singgah kt rumah bazlee untuk rehat2 dan solat2,
aku pun bukak la dan makan.
rasanya pada mula sedap.
tapi lama lama cepat je pulak rasa muak.
sebab inti dia banyak sangat.
selalunya makan yang kecik.
inti pun sikit.
sooooo rasa sedap laa.
yang besa gedabak gajah ni punya inti banyak sangat.
dah la menatang ni manis.
hewhew.












overall, hari jalan jalan ni best.
dah lama tak ke Kelana Jaya jumpa kawan dan berjalan.
:)

No comments:

Post a Comment