Monday, October 22, 2012

Hari Terakhir Final Exam




as salam semua~
:)

buat pengetahuan, paper terakhir saya adalah pada 17 Oktober yang lepas.
iaitu bersamaan dengan hari rabu.

paper apa?
haaaaaaaaaaaaaaaaaa.
ada la.
hoho.

untuk final paper ni, meja memang meja agak bersepah sebab dah macam "i do not care" .
sebab dah nak habis. tunggu sem depan pulak.
dan juga, emosi yang kurang stabil kerana selepas ni nk kena tinggalkan kawan kawan.
ramai daripada mereka yang aku tak jumpa dah sem depan.

aku rasa sem depan, dah takde lagi lepak ramai ramai kt NR study sama sama.
makan pun, makan sendiri atau berdua jea.
dah tak semeriah macam sem ni dan sebelumnya.

alhamdulillah,
untuk paper terakhir ni, aku boleh jawab dengan jayanya.
setelah pernah gagal sebelum ini.
hmmm.
sedih syeee.
tapi memang rasa gembira dapat jawab dengan baik sem ni.
:D















selepas jawab exam, makan tengahari dengan mereka semua sekali untuk kali terakhir.












selepas makan dan mengambil gambar tak sudah,
mereka pun bincang nak buat apa petang ni.
ada yang nak bersukan.
ada yang pergi keluar berjalan.
dari situ, kami pun melakukan sistem undi.
negara demokrasi kan.
hoho.

akhirnya, berjalan menang !
set semua orang pukul 6 tunggu kt admin.
semua excited sebab this will be the last hangout together.


























































pada jam 6:20PM (tak silap) ,
kami pun bertolak.

kami semua ber 10 orang.
guna dua kereta.
satu kereta naim, satu kereta sayaaaa.

 mula mula pergi ke terminal.
ada orang nak beli tiket.
tunggu punya tunggu.
bila dah settle, kereta naim gerak dulu.
aku tak boleh nak follow lagi sebab tiba tiba ada kereta polis lalu kt depan kete aku.
aku plak tak pakai seat belt.
terpaksa berlakon masih menunggu jap.
ohohoho.

kemudian, aku pun gerak laa.
bila dah drive punya drive, sekali tak nampak drg ke mana.
aku suruh si mariam call, mereka kata mereka di One Segamat.
aku pulak masa tu kt depan Jackel.
rupanya mereka pusing kt situ je tadi masa drg gerak dulu.
bukan pergi mana pun.
aku je yang ntah ke mana bawak kereta.

yang budak budak dalam kete aku, nak cover punya pasal, kata nk singgah Jackel jp.
sumpah kelakar !
HAHA
aku gelak gelak sampai mengalir air mata.
adoyyyyai.
serious geli hati bagi alasan ntah apa apa macam gitu sekali.
;)









lepas menunaikan apa yang wajib,
kami pun makan di Old Town.
OS ada Old Town okayyy.
aku jarang gila gila jarang makan dekat OT.
jadinya, aku tak tau sangat nak makan apa.






lepas dah go through menu berbelas kali, aku pun pilih makanan dan minuman seperti gambar di atas.
lupa apa namanya.
disebabkan ada yang lambat dapat makanan, kami pun lambat la sikit makan.
alhamdulillah sedap dan kenyang !
yeay !
sedap.
:D


kemudian, datang lah saat yang ditunggu tunggu.
iaitu main di arcade/token/tempat main game atau apa apa je la yang korang panggil.
tempat tu baru bukak.
jadinya kami pun jakon sebab dia punya game semua best bestt.
aku rasa difficulty TEKKEN 3 dia punya arcade dia letak HARD.
aku baru main 3 stage dah kalah.
siot.
huihui.

memang seronok la main.
lagi lagi dia punya air hockey.
sumpah bergaya gila !
1st time aku jumpa mesin tu yang keluar dia punya piece secara automatik dan keluar banyak banyak sekali.
serious pening kepala.
nak defend keeee nak attack.
sebab keluar banyak sekali.
tp best !
we had a great time.
menjerit sana sini lalalalala.



























































thank you so much guys.
minta maaf di atas segala salah dan silap sepanjang kita berkenalan.
aku tau kita dah tak boleh lagi macam ni selepas ini.
boleh tu boleh.
tapi agak sukar.
sebab masing masing ada hal masing masing.
mungkin time degree nanti.
insyaAllah.

jumpa lagi yea kawan kawan.
sayang korang semua.

:)

1 comment:

  1. huhu.. sedihhnyee... hmm.. macam mana la bila kiteowg plak dh abes sem.. hmm..btw, suke friendship korg.. :)

    ReplyDelete