Sunday, October 21, 2012

Ceritera UiTM Segamat


gambar di atas merupakan video video yang aku shoot sepanjang semester ini (semester 5) .
 tujuan?
nak buat satu video untuk ceritakan perlabagai perkara yang aku buat untuk semester tersebut.
tapi, sem ni aku tak banyak sgt shoot video.
rasa menyesal pulak.
time aku bg ucapan terakhir sebagai presiden, masa pegi bekuk dgn diaaa.
takde videoo.
sedihh.
:|




tapi takpelaa.
buat je la mana yang ada.
yang takde tu, ada gambar.
hee.



ohh yea.
video ni aku start buat since sem 3.
sem depan aku rasa lagi tak banyak video kot.
sebab ramai yang dah xde.
dengan yang aku rapat betul betul rapat, tinggal azam, durra, ayep ngn botak.
bila fikir balik, aku kena survive sendiri sem depan.
macam masa aku part 1.
membawa diri.
;)









































video video semester yang lepas:


SEMESTER 3





SEMESTER 4





SEMESTER 5

akan datang!
:D

No comments:

Post a Comment