Sunday, October 21, 2012

Prefectorial Board Hi-Tea



walaupun dah tiga tahun tinggalkan sekolah,
saya tetap dikenang oleh guru guru.
cewaahhh.
hewhew.

pada semalam hari, saya, MOHD HAIKAL OMAR,
di jemput untuk ke Hi-Tea Pengawas SMK Putrajaya Presint 16(1).
bertempat di Shangri-La Hotel, Putrajaya.

sebagai apa?
sebagai tetamu undangan.
aku datang dengan kamera.
tapi cikgu suruh duduk sebelah dia diam diam.
duduk dan makan.
ulalala~

















dibawah merupakan beberapa gambar yang diambil semasa Hi-Tea tersebut:

okay. disebabkan ini hotel "5 Bintang" , they put REAL ROSES kt atas setiap meja.
rasa rugi pulak lupa nak ambik masa nak balik.
boleh bagi kt dia nnti.
hee.




bagi yang tidak tahu, pelayan wanita dia punya pakaian is sexy as hell !
mungkin gambar di atas ini nampak sopan, tapi dia punya long skirt,
BELAH SAMPAI KE ATAS PEHA !
erghhh.
gangguan seksual betul.
bukannya apa.
aku kesian tgk budak budak ni.
"terpaksa" melihat benda2 cmni.
tu jeee.
:P


















antara aktiviti pelajar:




buat pengetahuan, budak yg nampak cm nerd gila pakai kemeja warna hitam itu,
boleh buat beatbox !
guna mic la kn.
bunyi dia sangat real.
serious hebat.
kalau dia praktis banyak banyak, mesti boleh jadi lagi hebat.
abg doakan okay?
hoho.

bagi siapa yang tak tau beatboxer tu apa, sila TEKAN SINI.








overall, the event was great !
the food was superb.
i enjoyed my self.
:)
















tahniah kepada pembuat pembuat video majlis ini.
suka sangat !
kreativiti itu ada, cuma perlu di imporve kan lagi.
kamu patut diberi peluang untuk edit video lagi.
insyaAllah akan hebat.

masa nak balik tu, tiba tiba dia datang kt aku kata terima kasih sebab ajar macam mana nak edit videoooo.
huiihui.
pelik tak?
hee.
takdela, masa bulan April hari tu, aku dijemput untuk mengajar drg semua cara nak edit video.
mereka belajar dari situ.
and i am proud of them.
sebab hasilnya yang sangat hebat.
:D












































terima kasih Pn Dewi (gambar di atas sekali)
kerana menjemput saya.
insyaAllah nanti kita jumpa lagi di sekolah insyaAllah.
:)

No comments:

Post a Comment