Friday, October 26, 2012

Kena Paksa Terjun



(muka terlampau buruk. terpaksa cencored. hoho)


















[ni cerita lama yea kawan kawan]
pada raya tahun ini, waktu hari pertama raya tak silap.
aku dan abg ipar bersama adik dan juga sepupu pergi ke sebatang sungaaiii.
seperti gambar di atas sekali.

air dia nampak cm agak kotor.
jadinya aku taknak rendamkan badan.
aku tak sukaa.
abg ipar aku pegi paksa paksaa.
berusaha nak tolak aku masuk.
-.-



teruk kan?
aku sampai berpeluh peluhhhh !
dia tolaakkk betul betul tolak.
kuat gila!
lenguh tangan badan mengelak elak.
hoho.









tapi akhirnya tak kena tolak sampai jatuh.
ni muka bangga sebab tak kalah.
yeayy !
hewhew.






























































nanti sampai masanya, beraya kt belah dia pula.
;)

No comments:

Post a Comment