Friday, September 21, 2012

Anugerah Kepimpinan




gambar di atas adalah illustrasi semata mata.
sebab saya tahu saya tidak akan dapat anugerah ini.
tak tahu kenapa.
mungkin tuhan kata jangan buat sesuatu perkara itu, untuk mengharapkan penghargaan dari orang lain.
buat kerja biar ikhlas.

tapi.
aku bukan meminta.
memang mengharap, tp aku sudah berpenat.
cm kecewa pun ada.
tp xpelah.
mungkin orang tu penuh dengan "kepimpinan" pada mata pensyarah.
aku yang berpenat, dapat jgk.
dapat tgk jelah orang lain terima anugerah tu.
it feels like i deserve it more than he do.
sorry.
cuma luahkan perasaan.



siapa aku dalam UiTM Johor semenjak semester 1 hingga sekarang:
Pemimpin Mahasiswa untuk Minggu Destini Siswa : 4 semester
Presiden Kelab PHOCUS : 4 semester
Skretariat Majlis Perwakilan Pelajar : 3 Semester



yes.
sebab itu aku rasa tak adil.
sebab penat aku tu tidak sepenat dia (Si penerima).
minta maaf.
bukan nak menunjuk atau berlagak.
cuma sedih.




































as salam.




1 comment: