Monday, September 10, 2012

Pre Graduation Night





letak gambar gambar vertical dulu.
nanti nampak semak.
hoho.
di atas merupakan antara gambar gamabr yang diambil semasa PGN kami.
wee~

1. gambar bersama BEST STUDENT AWARD RECIEVER
2. gambar bersama YDP Caretaker MPP UiTM Johor
2. gambar bersama Durrraaaaaaatun Safiyah
4. gambar miss photogediks kelas. hoho




































CERITA BERMULA






PRE GRADUATION NIGHT (diploma)
Semester Jun - Oktober 2012
7 September 2012
Dewan Sri Temenggong

done with details.
howhow.






yups yups.
dh lama da berlaku. tapi baru sempat nak update.
life is getting hectic !
sheesshhhh.

seperti yg anda dapat lihat, aku pakai baju raya 2 tahun lepas punya.
sebab aku suka baju tu punya pasal.
baju tahun ni tersimpan elok di dalam bilik almari.
hehe.

aku juga bawa topeng transformers !
wohhooo.
so dress up aku pada malam itu lebih kurang cm gambar aku photoshoot raya hari tu:


sama sebijik.
cuma aku tak pakai selipar laaa pegi PGN tuuu.
huihui.
nampak selekeh jee.
kalau ada capal takpe laaaa jugak.
selepas puas bermakeup yg aku boleh agak akan hilang jgk bedak kt muka tu 5 minit kemudian,
kami pun bertolak ke DST ( Dewan Sri Temenggong)

sampai sampai sana, ada aku ngn kawan kawan aku je.
semangat bertolak awal enn.
(ada orang tu nak ambik best student awarddd. mana tak. haha)


















THE FOOD !
sedap !
alhamdulillah okay.
puas sangat puas.
tapi satay tak habis makannnnn. grrr.
rasa rugi pulak.
aku kalau makan makan kt majlis cmni, aku cepat rasa kenyang.
makan sikit sikit je.
bila dh smpai rumah / bilik baru rasa sgt lapar.
hewhew.









*JAP LAGI AKU SAMBUNG CERITA. NAK BUAT KERJA SIKIT
boleh x cmni?
haha.

No comments:

Post a Comment