Sunday, September 30, 2012

September Last Update













as salam semua ~
jadinya inilah update terakhir untuk bulan september.
dari awal bulan, sampai hujung bulan, rasanya macam macam dh berlaku.
banyak perkara yang aku rasa aku memang akan ingat.
lagi lagi tentang kepenatan la.
hee.

terima kasih semua yang membuatkan bulan September tahun ni bergitu bermakna.

terima kasih jadi nurse saya.
terima kasih di atas kerjasama kawan kawan.
terima kasih kerana ziarah saya di sini dan melayan saya di sana.
terima kasih kesana sini dengan saya.
terima kasih kepada dominos yang banyak melayan saya dan dia.
hehe.

terima kasih semua.
:)






























insyaAllah bulan Oktober akan menjadi lebih bermakna.
mesti lah !
harus !
kena !
wajib !
sebab bulan oktober ni laaaa aku ambil final exam semester ni.
hohoho.
insyaAllah segalanya dipermudahkan.
first paper esok petang~
good luck kawan kawan !
:D

No comments:

Post a Comment