Friday, July 15, 2011

semua excited!


balik rumah la weyyyyy!
almost evryone dh balik~
tinggal beberapa manusia jea kt uitm segamat ni yg x balik2 lg.
sbb ape?
SEBAB ada test!
lecturers ni pandai taw.
sjeeeeeeee je x bagi budak2 balik awal.
sbb drg time cuti pn kena bertugas.
:P

ramai la  jgk yg ade test mlm ni.
especially DCS students.
part 3 and part 5.
part yg lain aku x tau la.
sbb yg aku tau part 3 ngn part 5 jea.
;))

course lain pn ade test jgk mlm ni.
macam2~
aku dh la beg pn x kmas lg.
cmne nth nk kemas nyee.
habis test mlm ni kul 10.
baju gile berlambak kt atas katil 2 yg x terlipat lg.
ngn beg pn x sentuh2 lg.
cmne nieeeee~
terpaksa merabak mata malam ni semata2 nk kemas barang nk balik keesokan harinye.


ohhh.
korang msti pelik.
aku xde mse nk kemas sbb 1 nye nk kena study untk test mlm ni.
yg ke 2 nye, esok bas aku kul 8 pagi!
gile awal an?
jdnye, pagi tu aku akan kelam kabut nk mandi dan bersiap sedia untuk pulang.
dh lamanyaaa x balik rumah.
last time balik pada 3 June 2011.
skrg dh bpe hb?
lameeee~
mak aku siap msg taw.
bile haikal nak balik?
sedihnye.
xpe mak!
haikal nk balik dh ni!
mesti mak gumbiraaa kn?
hohoho.


nk wt cmne~
anak lelaki bongsu~
rumah tak terurus kalau aku xde.
cewaaahhh~
hahahaha.
yg kt rumah tu pn tinggal adik aku yg form 3 tu je.
lelaki.
diri sndri pn x terurus, nk uruskan rumah cmne.
xpe HAIZAL, kamu kena belajar.
lama2 ok lahhh.





konklusi,
IM COMING HOME!
yeay!
semoga Allah permudahkan perjalanan aku untuk pulang ke rumah dan selamat sampai ke destinasi yang dituju.
insyaAllah~

selamat bercuti semua!
:D

No comments:

Post a Comment