Tuesday, July 12, 2011

Happy for you :)


boleh x kalau aku x update kem bomba punye cerita?
hahaha.
dh laamaaa gilaaaa.
honestly, aku x update2 personal blog ni sbb agak malas nk update part 2.
jdnye, aku biakan cmtu je lahh k?
kalau nk tau dengan lebih lanjut, boleh laaa jmpe aku depan2.
nnti aku cite laa.
;))

just nak selitkan kt sni yg:
aku sebenarnya bahagia untuk mereka.
tapi, dlm masa yg sama aku sedih.
npe yea?
nth la. ini cuma luahan perasaan. xde diari bertulis untuk di tulis.
nnti room mate baca pulak!
hoho.

nasihat dari orang yg dh hampir 4 tahun bersama org yg trsyg:
banyak yang perlu dipelajari, dikawal.
selalu bertolak ansur dan kalau ada apa-apa masalah, bawa berbincang.
jangan attack pasangan anda begitu sahaja oke?
aku tau, mungkin skrg yg llaki akan cakap "buat ape nk marah? xde sbb pn nk marah u :)"
walaupun yg si wanita tu buat dia agak marah.
sbb bnde tu x rasa lagi.
lepas beberapa bulan atau mungkin selepas setahun, kamu akan rasa.
i've been there and done that for almost 4 years now.
12th of August to be exact.

i'll pray for your happiness like i always do.
semoga kekal tawww.
korang sgt sweet.
ble dh nk kawin nnti, cll aku taw!
upah aku jd photographer wedding korang yeaa.
hahaha.



*tu lah niat sebenarnya





itu sahajaaaa yang ingin dikongsi bersama pada waktu ini.
tata~
:D

No comments:

Post a Comment