Thursday, July 14, 2011

TEST TEST TEST!

ape ye?
hoho.











esok ada test Multimedia!
excited nk jawab.
but at the same time, sgt sgt worried sbb banyak lg yg kena baca.
:(

untuk subjek multimedia (CSC253) ni, kandungan pelajaran ada yg aku pernah belajar dlu time skolah menengah.
sbb time SPM aku ambik ICT. switch dengan biologi.
so, banyak jgk laaa yg aku familiar with.
tp mse SPM dlu, belajar asas jea.
bile dh kt universiti ni, mendalaaaammmmmmm.
kalau dulu, yg taunye, multimedia ada 2, linear and non-linear.
interactive ngn tak interactive.
tp untuk subjek ni, dalam interactive tu adeeeeaaaaa lagi.
hypertext laahhh. hyperlink lahhh.
ya Allah~
sebenarnye mnde ni senang.
aku cuma perlu lebih banyak luangkan masa dengan nota multimedia ni.
insyaAllah malam ni, tuhan akan segarkan mata aku ni. supaya aku boleh siapkan nota sampai bab 5. so, esk tinggal nak baca dan menghafal jea.
insyaAllah semuanya akan mengikut perancangan.
=)



lg 5 minit nk bertolak ke SL004!
ada AGM KASWARA.
ape kemnde tuuu?
haaaa~
KASWARA ni kelab yg baru ditubuhkan kt UiTM Segamat ni.
more on tarian and kebudayaan.
cm menarik an?
memang pn!
 

smapai sini jeaaaa nk update.
korang semua jaga diri elk2 yea.
senyum2 selalu~
:D :D :D

No comments:

Post a Comment