Thursday, July 28, 2011

links BARU!

blog galeri:


blog personal:





haaaa~
ini lah nye perubahan yang telah pn dibuat oleh tuan tanah.
hohoho.
npe tukar?
sebabbbbbbbbbbb . . .
aku punye pasal la.
xD


hehe. xde lah.
sbb kt blog yg aku update cite hari2 pasal diri sndri pegi guna 'kalcubemaster' walhal nama itu yg aku guna untuk edit2 gambar and evrything dan sepatutnya nama 'kalcubemaster' tu yg kena guna kt blog galeri. 
dan juga disebabkan blog ini bagaikan diary ku, aku pn ltak la nama kalcubediary~
padamula ingatkan boleh tukar ke kalcubemaster.blogspot. tp x boleh!
aku rasa sbb dh pnah guna. jdnye x boleh.
so aku ambil inisiatif untuk buat cmni - kalcub3master.blogspot
so bila nk buat bisnes kad yang baru nnti, kena eja KALCUB3MASTER.
cewaahhh. meletop.
:P



xpela kn,
perubahan itu adalah satu keperluan untuk lebih memajukan diri.
:D

No comments:

Post a Comment