Tuesday, February 8, 2011

P U A S

salam semua :)

minggu lepas adalah percutian pelajar UiTM selama seminggu~
sebagai cuti pertengahan semester.

sye ambil kemptn trsebut untuk UPLOAD semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gambar2 sye yg x sempat2 nk upload semasa sesi kuliah di uni sayaaa.
perasaan?
PUAS!

ahaha.
seronok~
akhirnya~
gambar2 di 'Fan Page' sye dh penuh ngn gmbar2.
tapi tu pn x semua.
mls nk bwak klua gambar dari external hard disk.
;))

masa yg diambil untuk upload dan edit semua gambar = 3 hari

macam2 perkara lagi lahh yg sye buat.
boleh tak kalau x guna 'saya' ?
ahahaha.

tp yg aku paling sedih dan tidak berksempatan untuk buat adalah melawat Times Square.
seriously.
dari cuti semester hari 2.
nak sgt pegyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
tp, apakan daya.
Tuhan tidak mengizinkan.
kena lah akur.
minggu depan minggu depan sye akan balik ke rumah.
untuk Majlis Persandingan akk saya belah suaminya di Muar, Johor.
opss.
dh guna 'saya' balik ~

jadi, nntikan gambar2 persandingan mereka yg akan aku ambik nnti k?
:D



















*aku tau korang bosan baca blog aku. aku x tulis semeriah dulu

No comments:

Post a Comment