Saturday, February 12, 2011

Pendarahan yang sangat pedih



waaaaa~
ini lah yang terjadi kepada saya dua hari yg lepas iaitu pada hari khamis.
ketika itu hari petang, tenang dan cerah.
ada aktiviti kokurikulum unit uniform bomba.
kami dilatih untuk kawad basah.
jadinya, berlari2 bentang hos dan pancut air la an.

aku pn x pasti kenapa, tapi~
lepas aku bentang hos dengan laju dan cermatnya, ketika sedang membuat 'coupling', aku terperasaan sesuatu.
jari-jemari aku luka2.
kulit terbuka-buka.
sakit~
:(

yg gambar kt atas ni, x semua. ade lg luka2 kt tmpt lain.
kenapa yea?
ade org gigit tgn sye ketika sedang membentang kott.
hoho.
sape la tu yea.

ohh yeaa.
kepedihanya masih terasa hingga sekarang.
time mandi, time ambik air sembahyang, time cuci muka dan lain lain.
korang msti cm, eleehhhhhhhh kecik je kottt luka ituuuu.
banyak la.
-.-

sakit taw.
lukanyea dalam dan terasa seperti luka yg terbakar.
faham x?
anda luka disitu, dalam mse yg sme, luka anda itu dibakar.
haaaaaaaaaa~
cmtu lah rsenyea.
x baik2 lg ni.
tiada siapa yang mahu hulurkan bantuan di atas kepedihan saya ini.
ceehhhhh~
ahahahaha.
;D






pape pn, calculus pnye test semalam, alhamdulillah saya boleh buat.
tapi x pasti jawapannyea btl ke x.
kte tnggu dan lihat sahaja lah~
kerana sesungguhnya, saya sudah bertawakal, berusaha dan berdoa.
walau apa pun yg terjadi, yang penting, kita sudah usaha,
:)

No comments:

Post a Comment