Sunday, September 19, 2010

Serpihan Kenangan

Kenangan Cuti 1
SEE IN 3D
mse ni aku ngn bazlee (an old friend of mine) tgk cite Step Up 3 in 3D!
woooo~
hehe.
rupe2 nye,
xde la best sgt tgk in 3D.
ble aku tgk gune cermin mate 3D tu, aku rse sgt pening dan loya.
x tau la npe.
aku ade penyakit motion sickness.
sbb tu la kot.
pening sgt smpai balik je rumah, aku trus tido.
then tjage kul 12 pagi.
trus x tdo.
;D























Kenangan Cuti 2
STEAMBOAT ADDICT
sehari sebelum aku balik ke kampus, aku dan dyea pergi ke The Curve
sbb nak makan kt kdai ni.
steamboat kdai ni saaaaaaaaaaaaaangaaaaaaaaat sdap!
bg aku la.
bg die, die kate Johny's lg sdap.
aahhhh xde2.
kdai ni lg sdap.
aku sanggup drive jauh2 dari putrajaya ke the curve semate2 nak makan steamboat
kt kdai ni.
;)

tp bukan dtg kt situ sbb nk makan jea.
sbb nak jalan2 juga~
dh lame x klua jalan2 bersama.
so, for the last day of my holiday, ktrg pn klua.
:)












thank you so much
:D

No comments:

Post a Comment