Wednesday, September 22, 2010

Is It True?

please click on the picture to read if u cant see



i thought so.
well, mereka kan suka memperlekehkan kerja org lain.
tgk la hasil drg sndri cmne.
ble dh mengate org, memang fikiran sempit la an.
nak berfkir scare kreatif pon susah.
haaaiihhh dunia zaman skrg ni.
x tau al ape nk jd.






ahahahaha.
;D





merepek je la aku nih.
sbnrnye post tu dari adek aku.
dari die, kpd wall post kt facebook aku la kn.

npe die ckp cmtu?
sblm ni aku buat video montage untuk setiap perasmian bulan bulan yg ttntu untk skolah.
sperti bulan matematik, bulan kemerdekaan dan mcm2 lg.
korang bley tgk video itu semua kt sni : youtube.com/KalCubeMaster

skrg aku dh habis skolah.
sambung belajar di universiti.
then, aku mule dengar cite vid perasmian dh x best.
bukan dari adk aku je.
sblm2 ni pn aku pnah dengar.
dan antaranya dari ckgu skolah aku sndri.

aku rse cm.....
nth la.
mungkin pemergian aku tu dirindui~
cewwaaahhhh~
ahahahaha.
;D

ni yg mmbuatkan aku bersemangat untuk buat 'come back' video ni!
maybe next year.
yes!
yes i will!
wait and see SMKPP16(1).
:DD

No comments:

Post a Comment