Monday, September 6, 2010

Sangat Terharu :')

Pada 6 september 2010
Thetarians 0809 keluar berbuka puasa bersama sama
di Sunway Pyramid.
yang juga hadir ialah
azim dan khaleeda dari kelas Alpha1 serta pecal dari Sigmarians.









ceritanya bermula~









pencetusan perbincangan untuk bbuka ni bermula apabila aku sent msg kpd almost semua bdak theta mse aku kt UiTM Segamat lg.
x silap hari jumaat, sehari sblm brmulenyea cuti pertengahan semster.

pada hari berbuka tersebut:
aku dh msg sume bdak theta untk brkmpul jam 2.30 petang kt medan p16.
tp, ble aku smpa kul 2.40, sorang pn xde lg.
tnggu smpai kul 3.10 xde org jgk, aku cll la manusia2 yg berkaitan.
yg llaki nk brtolak lmbt.
yg prmpuan bru nk bertolak dari rumah untk brkmpul.
-.-
yes.
itu lah bdak theta0809.

ble dh brkmpul semua, kul 4.40 bru nk brtolak kluar dari putrajaya.
cemerlang!
aku yg bawak kete ni punye la sruh brkmpul awal sbb nk elakkan jam org keje balik.
last2, sangkut jgk.
sampai ke sunway tu memang la smpai.
tp lmbt la kn.
klu kete aku Auto, xde la aku nk bising.
;)






sesudah sampai di Sunway Pyramid, kami pusing2 mncari tmpt makan - Nando's
sementara mnggu llaki len yg x smpai2 lg,
mereka ni ape lg, bergambaaaarrrrr.
camera addicts
;)




yg drg ni menyempat men bumper car.
sruh ktrg ambk gmba plak tuuuuuu~
x tau maluuuu.
ehehe.
4 org je yg men.
aku, zty, ena and faliq tgk jea.
dipakse jd fotographer.
faliq plak malu2 tenuk.
aku x paham apsal nth.
;D






ble nk dekat bbuka dh, bdak2 llaki yg len x smpai lg.
ktrg pn msuk la dlu.
seperti biasa, mse yg trluang tidak dibuang begitu sahaja.
mereka bergambar (lagi)
bnyk sgt gmba drg nieeeeeee.
x smpat nk upload sume.
sorry yea~
:)







bbrape mnit lg nk bbuka, bru la mereka ni smpai ke tempat kejadian.
sume x berubah dri segi fizikal.
mungkin rambut je kot yg brubah.
;D

perangai?
x tauuuuu~
itu penilaian masing2.
hohoho.






tepat sblm bbuka, mknn smpai~
ayam yg sedap sampai!
wooooo~
ahahaha.
;D

ayam nmpk sgt menarik.
sume mknn la nmpk menarik.
terutamanya ayam.
;)




ktrg x pasti azan bile pn.
ble nmpk sume org dh mule mnum dan makan, ktrg pn mule la.
;D

sedap woooooo ayam dyeaaaa.
terbaik!
sedang2 ktrg makan, izzati menghilangkan diri bersama kamera.
aku pn pelik la kn.
tnye drg, drg ckp zti pg toilet.
aku pn mcm "dengan kamera aku??"
drg pn x jwb pape.












































tibe2
















































datang lah kek ini ke meja kami.
dan lagu happy birthday mule dinyanyikan.........................
...............dengan kuat!
smpai luar kdai pn bley dengar rse nyea.
aku x tau nk rase ape time kek tu dtg ke meja.
rase sangat terharu.
malu pn ade.
tejekut pn ade.
rse x pcye pn ade.
ye laaa kn.
sbb slalunye surprise2 cmni aku nmpk kt dlm tv or movies.
then tbe2 mnde ni berlaku kt dri sndri.
rse tkejut + happy + pelik + malu skit.
hehehe.
sume org kt kdai pandang~
malu~



ini lah dalang disebaliknye!
hehe.
xde la.
drg ni yg pakat tlg simpan kn kek.
kek tu adalah dari izzati
:)








zati hilang sbb nk gube kamera yg die ambk tu untk rakam~
time kasey atie~
:D

tp aku xnk upload vid 2.
muke aku cm nth pape.
serioussslyyy.

kek tu sedaaaaaaap~
mahal plak tu.
secret recepie wooo~
tq again atie~
:DD

mereka pn makan la kek tuuu.
tapi x habis pn.
ade lg 3 potong, aku simpan bwak balik untk fmly mmber aku mkn.
nk tnjuk kt drg zati ni baik.
hehehe.
;D



apabila sudah makan smpai tersangat kenyang, its time to pay!
ahahahah.
yg drg ni sume begaduh psal resit.
sape bayar berape.
kesian2.
hehe.
meja aku xde mslh.
meja drg ni haaaa.
bill drg sume dlm satu resit.
pstu ade lebih.
sume pening.
last2 aku tmbah la yg lebih tu.
nk menyelamatkn keadaan.
c(=





















thank you izzati!
tq soooooooooooooooooooooooooooooo much!
u made my day.
tq for the cake.
tq for the surprise.
tq for the night.
tq for not making it the worst birthday.
thank you
:D






kepada anda semua~
terima kasih banyak2.
i really2 appreciate it.
hope kite bley buat lg cmni next year k?
ble dh ade mnde ni thun ni, akhirnyaaaaaaaaaaaaaaa.
ade jugak kenangan pd bulan puasa seperti tahun2 yg lepas.
thank you!
i love u all!
:D


*kalau korang prasan, aku sorang je pkai bju klas.
;)
semangat la braderr







once a Thetarians, always a Thetarians
2008 - 2009

No comments:

Post a Comment