Wednesday, May 1, 2013

Entering May

as salam semua~
aku sangka kan bulan April lebih baik dari bulan Mac.
tapi rupanya semakin teruk.
hmm~

takpela.
ada hikmah disebalik segala kejadian.
i am trying to be very positive.
:)




so untuk bulan April,
apa je yang berlaku?
aku dah habis belajar kt UiTM Segamat.
tengah nak aktif balik buat tutorial kt youtube.
dan aku.... aku malas nk cerita lebih.
hee.

terima kasih bulan April.
terima kasih semua yang menyumbang kepada kekusutan kepala.
its getting worse each month.

untuk bulan Mei ni, aku tak harapkan apa apa.
PEGI LANTAK.
sebab aku tau akan jadi lebih teruk.
malas nak mintak apa apa atau harapkan apa apa.
cuma minta sahaja pada Allah agar dipermudahkan segalanya.

inshaaAllah.
bulan Mei,

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

No comments:

Post a Comment