Thursday, February 14, 2013

Star Wars Collector



haaaaaaaaaaaaaaaaaa.
barangan di atas adalah kepunyaan saya.
saya merupakan salah seorang yang COLLECT barangan atau figures dari star wars ni.

AKU PEMINAT STAR WARS!
semenjak tahun 1999.
iaitu pada tahun Star Wars Episode I di tayangkan.

memang sejak dari kecil lagi minat.
semua game PC ngn game PS1 and PS2 aku beli dan main.

dulu aku banyak beli star wars figures.
macam macam karakter ada.
tapi ntah la dh kemana semenjak pindah ke putrajaya pada tahun 2003.

semenjak ke putrajaya, aku dh lupa pasal star wars punya barang barang ni.
kalau ke toyRus, memang ada nampak dia jual barang2 star wars ni.
tapi buat dekk je.

semenjak aku ke rumah si azam hari tu,
(09.02.13)
nafsu nak kumpul balik semua benda membuak buak!
sebab nampak abang dia kumpul barang2 star wars.
dari situ aku terfikir, aku juga pernah kumpul benda benda ni satu ketika dahulu.

since then, aku mencari barang barang mainan figures star wars ni balik.
nak kumpul balik semua.
rasa nyesal pulak dulu time dia banyak jual aku tak beli.
sekarang nak cari pun susah.
hmmm.
terpaksa la cari on9 dan sebagainyaa.

NOW i fell in love again.
kembali ke perangai lama.
semua duit yang aku ada aku akan pentingkan untuk beli barang2 star wars ni dulu.
hee.
tapi tak sampai memudaratkan laaa.


takpe.
orang kata ni hobi yang sihat.
orang yang ada hobi tak banyak tekanan.
inshaaAllah.

bila pindah ke rumah baru nanti, baru susun semua elok elok.
tak sabar nak decorate bilik baru!
:D

No comments:

Post a Comment