Thursday, February 21, 2013

Second Laptop



alhamdulillah selepas hampir 3 tahun menggunakan laptop
ACER ASPIRE 4741G / i3

nak tau cerita macam mana aku beli laptop ni?
haaaa.
TEKAN SINI untuk baca.
hehe.






akhirnya aku beli laptop baru dengan performance yang sesuai untuk kegunaan aku ni.
dah lama sangat sebenarnya perlukan laptop yang okay untuk kerja kerja video editing.

rasa bersyukur sangat dapat beli laptop ni:
 ASUS G55V / i7






bought on 16th February 2013
perasaan mesti la sangat gembiraaa.
:D

hee.
i7 pulak.
laju je video aku render.
tapi screen dia resolution sangat besar.
semua benda jadi kecik dari screen laptop ni.
hmmmm.
tapi its ok lah.
aku boleh adapt.








tak puas hati lagi dengan  laptop, nak complete kan semua benda.
jadinya aku beli barangan seperti di bawah:



new gaming mouse and keyboard.
yeay!
jenama ARMAGGEDDON.
ingat nak beli jenama razer.
sekali mouse je dh sampai RM300++
gila laaaaaaaaaaa kalau nak beli.
haha.

mouse ngn keyboard ni total RM250.
not bad la price dia for gaming punya performance & features.

macam mana boleh mampu beli?
alhamdulillah bulan ni punya income besar skit dari bulan lepas.
and tambah skit duit dari mak dan juga ayah.
terima kasih mak ayah !
terima kasih jugaa kepada haizal sebab tolong abang pilih laptop yeaaa.
hee.
















































bersyukur.
:)

No comments:

Post a Comment