Thursday, February 14, 2013

Daiman Bowl



:')

rindunya kt tempat ni.
rindunya masa masa dengan kawan sepanjang minggu di sini.

pada tahun 2007 iaitu semasa aku tingkatan 3,
aku kebangsaan boling di sini mewakili Putrajaya.
kami adalah first batch Putrajaya hantar wakil untuk MSSM kejohanan boling.

seminggu bermalam di Hotel Selesa.
it was a great experience.
masa ni kali kedua pergi ke JB.
first time ke JB waktu form 2,
wakil Putrajaya untuk Kadet Bomba.


dan ini lah kali pertama aku seminggu bermalam di hotel.
rasa seronok sangat.
kadang kadang tu rasa sangat down bila teringat balik waktu ni.
sedih. rindu.

kawan kawan yang pergi sekali:
Umira, Aisyah, Amalina, Liyana
Amirul, Meor dengan syadid kot tak silap.


itu je la yang aku boleh cakap.
rindu

tak selalu dapat pengalaman macam ni.
tak menyesal jadi aktif waktu sekolah dulu.
i had great memories.
:)















gambar ni diambil pada hari aku nak balik dari JB.
aku ada wedding photo job hari tu.
singgah sini jap.
jadinya, inilah kali pertama aku ziarah tempat ni balik since 2007.
teringat balik semua benda.
hee.
thank you Allah for the wonderful journey.
:)

No comments:

Post a Comment