Saturday, November 13, 2010

Selamat Tinggal


selamat tinggal Taming Sari 313
:')
thank you for everything ~

yeaaaa.
pada hari ini, aku meninggalkan bilik yg aku dh duduk selama lebih kurang 5 bulan ni.
di UiTM Segamat,Johor.



perasaan?
haaaaaaaa~
itu yg kite x pasti tuuuuu.
sbb ade sedih, ade gumbira, dan ade juga perasaan gelisah.
setiap perasaan yg ade tu ade sebabnyea~
:)

sebelum pulang ke rumah, kene la buat 'clearance' dulu!
kemas kemas kemas kemas dan kemas bilik.





pelbagai alatan yang digunakan untuk membesihkan bilik ku ini ~
next sem nak gune bilik ni lagi InsyaAllah.
so, kene bersihkan elok2.
;)



selepas berpeluh peluhhhh dan penat menyapu berulang kali dan mop bebanyak kali,
bersih jugaaa bilik ini ~
saya suka ~
<3



ini lahh oligo ku yg terakhir untuk semester ni.
bru buat pagi td.
hehehe.
oligo sedap ok!
;D

for next sem, aku x tau la ape jenis room mate yg aku akan dapat.
harap2, Allah kurniakan aku dengan room mate yg x merokok dan x memekak.
amin~
for next sem juga, aku x tau la kelas aku cmne.
lecturers aku cmne.
biarlah semuanya berjalan dengan baik ya Allah ~
amin amin~



dan dibawah ini adalah gambar2 terakhir aku berada di sini for semester
July - November 2010




bye bye ~

8 comments:

  1. Bye bye UiTM Segamat .
    Banyak memori kowt sem 1 nieyh :P

    ReplyDelete
  2. Harap sem 2 ta terkejut sgt sebab sem pendek >.<

    ReplyDelete
  3. betol!
    mesti sume mnde di mampat kn ~

    ReplyDelete
  4. mampat mampat macam van kuning dan menjadi seperti sardin . :P

    ReplyDelete
  5. wah, cool susunan die, aku nye simple je but 2 double decker same

    ReplyDelete
  6. fazzzzz.
    apsal link blog kau panjang sgt?
    hehe :P

    ReplyDelete
  7. ehh aku x pasan aku anta komen kat acc lg satu haha

    ReplyDelete