Monday, November 1, 2010

Excited dapat barang FREE

kali ni, aku gunakan pendekatan web cam laptop.
ehehehehe.
*dh cube untuk buat muka secomel mungkin. gagal juga.


informasi di gambar:
lokasi - bilik aku kt kolej
baju - superheroes!
keadaan - bru lpas mandi
perasaan - bengang ngn pakcik yg lambat nak mampos hanta aku balik ke uitm td!
3 jam aku tnggu.
-.-



ok dh2.
skrg ke tajuk utama~
jeng jeng jeeeeng.
hehe.



td selepas beli makan di blok G sperti biasa, diriku dan rakan2 sperjuangan menggunakan
laluan di 'speaker corner'.
tibe2 ade pengedar sunsilk yg hadirkan diri di situ.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kemudian~



aku dapat sample percuma~
hohoho.
kt orang lain die kasi.
smpai aku dtg, aku mintak.
ahahaha.
;D

sampai aku datang aku mintak?
ape mksud nth.
ape la haikal nih.


dalam dyea ade macam2~
seronok!
hehehe.



 1st skali ade sikat wane pink!
jgn jeles~
hehe.
dan juga adaa shampoo dan conditioner.
untuk dicuba pakai.
tau2 je shampoo aku dh habis.
bagus btol sunsilk ni.
;)
and aku xde sikat.
tbe2 dapat sikat.
cemerlang!
wooooooo~
saya suka orang yg bg sample percuma ni!
;D



same x wane gatsby aku ni ngn wane sikat tu?
best kn?
sgt menarik~
ngee~





















perasaan excited Mohd Haikal tamat

No comments:

Post a Comment