Saturday, November 27, 2010

Bergambar Sebelum Bernikah







hari ini dan InsyaAllah esk saya buat photoshooting bersama bakal pengantin:
Atika & Nazlim

tempat-tempat shooting yg dh buat:
Taman Botani
Pullman Presint 6, Putrajaya

esok mungkin akan pergi ke PRESINT 2 di Palace Of Justice.
mereka bukan suami dan isteri lagi.
ini stage2 penggambaran yang di offer oleh saya (kalcubemaster)
hehehe.

1. Sebelum Pernikahan / Pertunangan
2. Majlis Pernikahan
3. Persandingan

so untuk stage 1st, shooting yg dibuat adalah simple.
shooting yg best2 time dh nikah nnti.
faham lah kenape kn?
bagos!
;)
gamba2 mereka aku x edit lg.
x buat pape pn lg.
sbb nk tnggu esk.
aku akan upload gamba2 mereka ni esok di Blog Galeri saya okayy?
tgk taw!
:D




p/s: aku rse kulit aku smakin gelap tngkp gmba drg td

No comments:

Post a Comment