Sunday, August 8, 2010

Sundays at UiTM Segamat

SUNDAY
AHAD
merupakan hari yg aku x pasti nk suke atau pn tidak.
suke sbb time ni la aku nk berehat.
x suke sbb keesokan harinye dh bermula semula kuliah.
;)

cerita yg akan diceritakan di bawah ini merupakan ceritaku pada hari ahad untuk minggu ini.




pada pagi yang indah selepas mendapat tidur hebat, mandi yg memuaskan,
aku pn siapkan keje2 yg perlu disiapkan.
gamba diatas mnnjukkan bahawasanya aku tgh pening memikirkan cmne nk lukis flow chart
dengan betol mengikut kehendak soalan.
ahahaha.
;D



klu korang perasan, kt meja aku ade gmba2 seperti yg tertera di atas.
mereka lah insiprasi ku untuk teruskan usaha di sini.
merekalah, siapa diri ku hari ini.
(cewwwaaaaah)
tp serious, aku sgt2 suke gmba2 tu.
rse sronok stiap kali tgk.
teringat semula berbagai kenangan dan ragam situasi di rumah, dan juga di sekolah.
klu rse cm malas nk wt keje ke ape, gamba2 tu la pembasmi kemalasan aku.
hehehe.
:P


ble dh siapkan keje, aku rse nk buat sesuatu supaya tidak rse aku ni mmbuang mse.
aku pn men la ngn kmere aku jp.
terhasil lah karya yg hebat kt atas nih.
cube korang bace ape yg aku cube tuliskan kt gmba tu.
sape betol aku x bg pape.
;D

jawapan nye adalahhhhhhhhhhhhhhh:
'UiTM'

same kn?
same ngn tulisan kt gmba tu kn?
sme la kn?


pada waktu tghari, its lunch at Bandar Segamat Time!
yeah!
;D
sekali lg kami menikmati KFC yg sedap!




konklusi:
hari ahad aku akan dapat tidur/rehat yg mencukupi.
hari ahad juga merupakan hari aku siapkan baki2 keje yg x siap lg.
hari ahad adalah satu kemestian untuk pergi ke Bandar dan jalan2 makan tghari.

inilah aktiviti hari ahad ku di sini.
UiTM Segamat Johor
:)

No comments:

Post a Comment