Saturday, August 7, 2010

Berentap Melontar Bola Setelah 10 Bulan

setelah 10 bulan tidak bermain,
akhirnya beg bola boling ku yg berhabuk gile di sentuh semula.
;D




minggu ni ade SUPRO (sukan program).
iaitu pertandingan sukan antara course2 yg ditawarkan di UiTM Segamat.
sukan untuk hari ini adalah boling.
sukan yg paling aku minat.
hohohoh.
;D


jam 10 pagi kene berkmpul depan admin atau bangunan Sri Bendahara.
ktrg naik bas sekolah old school.
hebat la weyhhhh.
ahahaha.
terkenang zaman skolah rendah.
mse darjah satu.
hari2 naik bas kuning untk ke sekolah.
:P


pegi ni aku bawak kmre.
sbb nk tangkap gmbaaaa laaaa an.
hehe.
kenangan woooo~
penting.
dlm mse yg same, buat bisnes.
;D
org len tgk cm, mamat ni bia betol.
beg boling die bawak, kemere mahal pn die bawak.
aku pn, papejelaaa.
jgn pikir ape yg org len pikir.
who are they to judge u.
pandai2 bawa diri.
:)


ini lah nye Segamat Bowl!
cm warehouse tp kt dalam ade lane boling.
;)



lane yg drg gune adalah synthetic lane.
standard lane untuk international tournament.
(kalah alamanda)
;D
gamba yg ke 2 adalah gamba bola boling ku yg setia.
kami banyak menempuhi segala suka dan duka bersama.
aku juga dh bawak die ke merate2 tempat.
banyak kenangan dengan bola ni.
bola boling pertame semenjak dari aku form 1 smpai skrg.
:)

bab bawak beg boling ni, bukan aku sorang.
ade je lg yg bawak bola masing2.
rse tercabar woo.
;D


kali ni aku kene sewa kasut.
sbb ape?
sbb kasut boling aku dh rosak.
mne x nye, aku x pnah tuka kasut boling aku smnjak dari form 1.
dh xde rupe kasut dh.
jd nye aku buang.
trpakse la sewa kasut.
minggu depan aku balik Putrajaya, aku nk bli kasut boling yg baru!
yeah!
;D


mse main, untuk 1st game aku dapat 177.
terer la braderrr.
ahahaha.
untk 1st game je laaa.
(aku name yg ke 2)
untk 1st game, aku highest.
msuk 2nd game, aku down.
x tau la npe.
tbe2 cm pressure.
asal aku dapat msuk pocket atau kene pin tgh, msti tinggal satu atau due.
kadang2 aku miss, kne pin no 2 atau 3.
korang paham x ape yg aku ckp kn ni?
hehehe.
:P


waktu game ke 2, lane aku ngn yg sebelah bley pulak rosak.
sakit hati.............................
senior sorang ni dh siap tido sbb lmbt sgt.
serious memang lame!
aku smpai pening kepale menunggu.
org len dh nk habis men game yg ke 3, ktrg masih mnggu cm org ape nth.
poor management.
dh tau ade pertandingan 2, pandai2 la kasi service mesin boling 2.
masalah betol.



yessss.
bile aku dh bosan menunggu sampai nk dekat 40 minit memang cmni.

untuk game yg ke 2 ni, aku dapat 111 je.
sikit kn?
nth la nape ngn game ke 2 ni.
masuk game ke 3 dh ade semangat skit.
org len dh habis main.
pstu cm almost sume org tgk aku dan rakan seperjuangan main.
(malu)
xde la sume org.
tp, u get the point.
stiap kali strike pstu dapat sorakan. wooooo.
itu lah yg paling best.
:D

yg paling sernok skali time yg laaaaaaaaast pnye throw.
aku dapat spare untuk balingan yg ke 10.
then ade la balingan lg kn?
yg last tu aku dapat strike.
yeah!
seronok sgt!
untk game ke 3 aku dpt 143.


keputusan:
individu No. 2
kumpulan No. 4

beza markah ngn kmpulan No. 3 = 1 pin
-.-

yg untk individu x dpt hadiah pn.
sbb pemenang berdasarkan markah kumpulan.
bukan individu.
x ckup bajet nk beli hadiah kowt.


ini lah kami.
Computer Science Bowlers
3 lelaki, 3 perempuan dan dua org senior yg menguruskan ktrg.
pape pn, we did our best.
tnx a lot guys.
:D




di sini pula trdapat beberapa gambar yg sempat aku ambk mse lane tgh rosak:




No comments:

Post a Comment