Friday, August 6, 2010

Lepas Gian di Segamat



KFC yg sedap!
setelah beberape ketika x makan KFC, akhirnyaaaaa.
nikmat~
;D
(msti aku akan menyesal post gmba2 ni. sbb nnti ble tgk balik ....... teringin!)

waaaah~
sgt2 sdapp.
petang td aku pegi bandar segamat.
dalam jam 3 pm.
dengan tujuan nak bli brg2 skit dan makan KFC.
pergi dgn siape?
haaaaa~
tgk gmba kt atas 2.
;)




sesudah menjamu selera, tanpa mmbuang masa, kami pn pergi ke Billion untk beli barang.
:)



yessss.
antara barang yg aku cari adalah shirt yg berwarna PINK!
nope. aku x jambu.
aku bukan pinky.
tp aku kene beli sbb esok aku ade pertandingan boling antara course UiTM Segamat.
npe beli?
sbb aku jenis yg x ske nk pinjam baju org lain.
aku wakil course Computer Science.
prtandingan 2 berkmpulan.
so, markah dikire ikut kmpulan.
x bley nak menyerlah sorang2.
kne satu kmpulan hebat bru bley menang.
susah la cmni.

dh2.
serong ke cite len plak.
:P


zati pula mencari ssuatu untuk dipakai di kaki.
:)



kemudian kami ke bahagian yg jual makanan.
zati shoppping sakan jgk la kt sni.
hehe.
:P
aku beli air mineral ngn biskot tin je.
(mnde paling wajib dlm hidup aku skrg ni)

ble dh bayar 2, rse lega~
sbb objektif tercapai dan sudah selesai.
barang dh beli, perut pn dh kenyang.
Alhamdulillah~







akhirnya, kami balik dengan pakcik ni.
die ni driver van.
slalu duk ambik ulang alik bdak2 uitm yg nak pegi bandar.
bayaran RM2 untuk skali trip.
kire murah la.
sbb memang jauh dari kampus ke bandar.
kesian pakcik ni.
marah2 die td.
sbb yg naik van die sikit.
x untung la kn.
pape pn, pakcik rock!
ahahahaha.
ape kaitan nth.
;D




ade lg cerita yang ingin di kongsi bersama


minggu ramai sangat yg balik ke halaman rumah masing2.
npe nth.
sbb mnggu depan dh puasa kowt.
tu yg drg sume balik mnggu ni.
aku x nk balik mnggu ni.
sbb nk balik putrajaya mnggu depan.
baru btol, time awal2 puasa balik rumah.
ni x puasa lg dh balik.
ape daaaaaa.




x pelik ke gmba2 aku yg kt atas ni chantek2?
x prasan keeeeeeee?
hehe.
yup2.
aku bwah kmre NIKON D5000 aku ke sini.
:D
hilang?
kene curi?
aku x risau psal mnde2 tu.
sbb bdak2 kolej aku sume baik2.
x mencuri.
lg2 wing aku.
mereka semua baik2.
lg pn, aku simpan kemere 2 elk2.
InsyaAllah xde sape yg akan curi.
:)




ehhhh.
lupe nk inform.
aku skrg dh jd UiTM's Official Photographer.
:D




sampai di sini sahaja cerita dari Haikal buat masa ini.
akan ku update lagi ceritera kehidupan ku di Segamat ini pd masa akan datang.
esok aku post entry psal pertandingan boling 2 k?
tunggu~
tnx sbb bace ye?
PEACE yaw!
:D


END

No comments:

Post a Comment