Monday, July 12, 2010

Persembahan Lakonan Terbaik!


yeahhh.
dengan persetujuan ramai, sebulat suara,
rakan sekelas ku mengatakan bahawa persembahan lakonan aku dan psangan adalah yg terbaik.
bangge owww~
ahahaha.
;D

tnx 2 all my English teachers who made me who i am today
:D

al kisah nyea begini.
kt klas BEL120 (communication and language skills), ktrg ade assigment.
kne berlakon kt dpan in pairs.
pasal ape?
ade la situasi2 yg diberikan.
mostly pasal care kte bertegur antara satu sama lain.
aku dpt situasi dimana, aku trsrmpak ngn sorang bdak ni,
die bwak bnyk bku, then aku offer untk tolong.
minimum 3 mnit.
maximun 5 mnit.
persembahan aku je yg lbih dari 3 mnit.
yg len?
haaaaaa.
x tau la.
;)

thats all for now!
anda sume akan dapat update saye secara live dari UiTM Segamat Johor
di tempat yg sama,
pd hari yg seterusnya~
okeyh?
tata!
:D :D


END

No comments:

Post a Comment