Monday, July 19, 2010

On The 3rd Week Already

salam 1Malaysia sumeeeeeee.
:D

minggu ni merupekn minggu ke 4 aku ade kt UiTM segamat johor.
tp merupakan minggu ke 3 untuk sesi kuliah dan sebagainye.
smakin tambah minggu belajar kt sni, semakin tambah sakit kt kepale nih.
;)

 buat mase sekarang, aku masih ok.
masih boleh handle sume perkare.
masih cerdas.
ape yang aku tengah risaukan sekarang, tanda tangan senior!
perghhhhh.
sabtu ahad aku rosak sbb duk memikir kan pasal mnde ni je.
mlm dh nk kne start mintk tt.
tp nasib baik laaaaa senior kt wing kolej aku baik2.
especially tawau!
i luv ya big bro!
hohohoh.
;D

siape plak tawau ni an?
haaaa~
aku akan cerite pasal die, on the next entry keyh?
sorry la sbb post aku skrg cm pendek2 je.
aku xde mse sgt nk update blog.
kesibukan sebagai seorang mahasiswa yang bakal mendapat keptusan yg cemerlang
and graduate on time.
:D

tnx 4 reading it!
:D

No comments:

Post a Comment