Thursday, May 6, 2010

JUARA 8 tahun berturut2!

 SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PUTRAJAYA PRESINT16(1)

this year, URANUS (rumah hijau) won again!
uranus bangkit semula dan pertahankan kejuaran keseluruhan selepas dirampas takhta pd thun 05, 06 dan 07:

2003 - hijau [uranus]
 2004 - hijau [uranus]
2005 - biru [neptune]
2006 - kuning [zuhrah]
2007 - kuning [zuhrah]
2008 - hijau  [uranus]
2009 - hijau [uranus]
2010 - hijau [uranus]
being the champion for 5 times people
5 times

korang msti, "ehh? kate juara 8tahun brturut2??"
haaaaa~
yg 8 tahun tu bukan juara keseluruhan.


tetapi, juara 8 tahun berturut2 dalam acara perbarisan
yess!
memang itu lah kebenarannye!
perbarisan rumah hijau ktrg x pnah kalah semenjak kejohanan sekolah yg prtme.
URANUS = 8
NEPTUNE, ZUHRAH, MARIKH = 0

 Alhamdulillah syukur sbb tahun ni pn prbarisan juara.
dan itu lah pembakar semangat utama ahli perbarisan uranus untuk buat sebaik mungkin.
untuk mmpertahankan kejuaran 2.

aku?
aku lbey kurang cm penyumbang utama dalam bidang ni.
aku mnjuarakan perbarisan uranus sbnyk 4 kali sebagai ketua perbarisan semenjak aku form 2 lg.
tahun ni aku ade tolong2 jgk sbb cikgu kate ade mslh la ape la.
walaupn aku dh abis skolah, tgh2 xde mse nk wt pape ni, g la tlg drg.
besides, aku dapat kelulusan pengetua untuk datang dan mengajar.
rse sayang la kn klu kalah tahun ni.
penat2 aku pertahan kan 4 kali kejuaraaan tu.
hehehe :P


 time kasey kpd sume yg terlibat dalam menjuarakan perbarisan kte pd thun ni.
time kasey juga kpd:
cikgu Aminah
cikgu Hazrina
cikgu Haianah 
cikgu Sarina
kerana turut membantu :)


terima kasih bnyk2 kpd adk2 skalian.
abg x rse menyesal datang dan mengajar anda semua :)



 
semoga kejuaraan ni dipertahankan oleh generasi yg seterusnya
amin~

2 comments:

  1. uranus? zuhrah? marikh? neptune?
    tidakkk
    tahun depan rumah sukan Pink akn menang!
    yeahh!
    xD

    ReplyDelete
  2. tahnieh a bg uranus!mmg kte juara!

    ReplyDelete