Wednesday, May 19, 2010

My Own Blog Banner! yeah!








yeeaaaaaahhhhhh!
selepas 3 jam bertungkus lumus buat blog banner untuk diri sndri,
akhirnya, segala usaha dibalas dengan banner yg chantek!
hehehe :D

npe 3 jam?
mne x nye.
ni 1st time aku wt animation gune adobe photoshop CS3.
sblm ni aku x tau.
time kasey kpd Muhammad Haizal (Adek aku) kerana mengajar basic.
:)

blog banner ni di link kn ke blog aku yg ke 2.
iaitu kal's art gallery.
di mane sume gmba2 yg aku edit, gmba2 yg aku tngkp (digital photography) diuploadkn.

so nowwww,
kepade yg murah hati, baik hati, bersih hati, berhati hati,
buley mintak tolong copy and paste banner kal kt blog or website korang?
saye sgt999999999 menghargainyeee.
klu korang ade buat, leave a comment k?
aku akan buat post khas semata2 untuk berterima kasih kpd anda yg comel lg hensem ituu.
:D



klu nk ltak banner ni, copy je code yg ade kt bawah banner tu.
code banner ade di side bar bawah chat box >>>>>
then, pegi ke layout di dashboard, tkan add a gadget.
tkan yg untuk HTML tu,
after that, click paste and save.
DONE!
teeeennnkkkkiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
semoga jasa mu dibalas dengan pahala yg berlipat ganda.

No comments:

Post a Comment