Thursday, April 29, 2010

Guess Who Will Attend the 17th AIM?

yupp.
u guessed it,
i am!
hahahahahaha.
(muke aku yg poyo gile kt atas 2)

1stly, i want to thank Fly FM for this opportunity.
i really really wanted to go.
seriously i doooo.
cuz i never attended it before.
im 18 now, and I WANT TO JOIN THIS PRESTIGIOUS EVENT!
hehe.
bukannye slalu dapat peluang pegi secara percuma.
:D

2 hari yg lepas iaitu pada hari selase, org pejabat dari fly fm call.
die sruh collect tiket kt sri pentas.
aku pn cm 'haaa? apsal ko x hanta kn je?'
then aku fkir balik, ape salahnye.
aku x pnah pn g sri pentas.
this will be my 1st experience going into the sri pentas.
bukan sume yg bley dapat access ke dlm bangunan 2.

keesokan harinye, iaitu hari rabu jam 11 pagi, aku terus bertolak untuk ambk tiket.
rse nervous ke ape xde la.
cume excited.
hehe.


apebile sudah smpai, mule2 aku msuk dlm kawasan sri pentas.
tanye guard tu cmne2 ape sume.
then die suruh paking kt lua.
sbb kt dalam memang khas untuk pekerja sahaja.
aku pn klua laa kn.
cari2 paking.
tbe2, trnmpk la satu tmpat kosong ni.
aku pn paking je la.
peraturan ckp x bley paking atas garisan kuning.
cube korang tgk, aku paking kt sebelah garisan kuning.
bukan atas garisan 2.
bwahahahahaha.
xD
kancil kt depan tu haaa yg salah.
die g paking atas garisan kuning.
aku taaaak.
saye baek taww :P


selepas berjalan di jalan yg sgt jauh, akhirnye smpai la aku di depan sri pentas.
hohoho.
(bangge jp)
tp gmba kt atas ni bukan dpan sri pntas lg, ni kt tepi je.
jauh lg nk kne jalan.
smpai kt dpan 2, kne ambk pass pelawat.
abang guard 2 cm garang jeee.
x suke x suke.
hehe.

smpai2 kt dlm bangunan 2, aku trus tnye akak 2 kt mne nk collect tiket AIM.
die pn sruh la naik tingkat due ikut blah knn.
aku pn, ikuuuut jea la kn.
dalam banguna 2 saaaaangat lawa :D
then tekan butang lif, dan masuuuuk.
tnggu je la kt dpn pintu lif 2 mse die nak naik 2 an.
tnggu punye tnggu, tbe2, lif tu stop.
aku pn pelik, apsal plak ni?
aku tgk pintu lif x bkk pn.
rupe2nye lif 2 ade due pintu!
hahahahaha.
aku x prasannnn.
tbe2 je ade org kt blkg aku.
tekejut jp pstu control.
hehehe.

dh naik tingkat due, aku dh x tau nk pegi mne.
aku pn jalan je la smpai hujung.
aku memang memang x tau nk pegi mne.
ulang alik ulang alik ulang alik
cleaner 2 tension je aku pijak tmpat die mop 2 bnyk kali :P
pstu aku pn tnye la org2 kt situ.
then, aku msuk pejabat drg.


ini laaaa rupe pejabat drg.
consist of HotFM, FlyFM ngn OneFM.
Malay, English and Chinese radio station office.
bagus btl. SATU MALAYSIA.
hehehe.
lpas drg soal siasat nme aku ape sume, ade akak ni bg tiket 2.
baeeek jea die.
siap tnye2 lg ade pape nk soal keaaaa.
gooood sevice. great job! :D


 lpas dh dapat tiket, apeee lg.
trusss g kete laa.
ambk2 gmba tiket, posing maut jp (gmba kt atas 2),
pstuuuuuuuuuu balik!
yeay!
im going to AIM!
:D

No comments:

Post a Comment