Friday, April 26, 2013

PICOM PC FAIR 2013

pada  14 April 2013,
aku pergi ke KLCC untuk PC Fair!
wehe~

tau pun melalui gambar yang page RAZER upload hari sebelum aku pegi.
kalau tak, tak tahu punnn.
erghh.
nasib baik perasan.

ohh yea.
aku pegi sorang je.
nak ajak siapa pun tak tahu.

kt sana mental breakdown skit.
malas nak cite pasal tu.
hee.








CERITA

aku pergi sana naik ERL.
dari putra cental, naik ERL ke KL central.
dari situ, aku naik LRT untuk ke KLCC.

pada mulanya aku sesat.
serious.
tak tahu nak pegi mana.
aku lupa.
yang aku ingat, ikut jalan yang ada taman tu.
cuba la cari tempat tu.
tanya guard maca PC fair, dia boleh tak tau.
baru masuk kerja kot.
haha.
ape daaaa~

then jumpa jugak lah lepas pusing punya pusing.
bila masuk, aku prasan satu benda.
PC FAIR kt KL ni tak semeriah aku pegi tahun 2009.
masa tu bertingkat tingkat.
banyak gila barang.
banyak pilihan.
sekarang ada satu floor je.
agak boring.

tapi aku dah ada target nak beli apa.
1stly aku nak beli RAZER punya headphone.
2nd item is a monitor.

aku pusing pusing duluuu.
habis pusing, keluar dulu.
nak fikir2. mana yang patut beli, mana tak yang patut.

aku nak lunch.
tapi aku sorang.
KLCC tu penuh.
nak mkn kt foodcourt pn x boleh.
kena ada orang jaga seat masa aku oder.
tp disebabkan aku sorang, aku tak jadi makan.
berlapar sampai petang.
pedih.

dah settle tunggu sekejap, aku masuk balik PC Fair tu.
untuk monitor, ingat nak beli yg 22" punya.
bila tgk balik, fikir punya fikir, aku beli yang 23" .
untuk headphone, aku beli yang Razer Darkshark.
alhamdulillah.
semua settle.
harga pun okay.
:)





barang yang dibeli:


headphone



monitor














alhamdulillah.
sekarang aku rasa lebih selesa untuk bekerja.
:)


No comments:

Post a Comment