Saturday, April 13, 2013

Malam Terakhir



hye semua.
:)


buat pengetahuan, hari ini merupakan hari terakhir aku berada di UiTM Segamat sebagai pelajar diploma.

semalam merupakan malam terakhir aku untuk tidur di atas katil di kolej.
rasa sedih.

sebab semenjak dari hari pertama aku jejak kaki ke UiTM Segamat ni,
aku guna bilik kolej yang sama.
katil yang sama.
meja yang sama.
loker yang sama.

kt rumah nanti, takkan merasa lagi duduk di kolej ni.
aku dah jadi orang luar.
sedih.

sekarang tinggal nak habiskan praktikal di Kluang.
dari bulan Jun sampai Sept.
berpuasa di office la nampaknya~

dan akan sambut birthday sorang sorang di sana.
hee.
boringnya.

well, final exam dah habis.
alhamdulillah.
tamat sudah zaman diploma.
inshaaAllah akan dapat keputusan seperti yang di sangkakan.












*mata merah baru lepas nangis. atotototo~

TERIMA KASIH
UiTM Segamat.
:')

No comments:

Post a Comment