Wednesday, September 14, 2011

Blogger? Vlogger? apa itu?

hye kawan kawan~
(suara sengau)

taaak laahhh. aku x dmm pon.
saje jeee nk bermanja ngn korang.
HAHA.


so untuk entri kali ini, nk share sikit perasan hati ni,
yang sering kali tertanya tanya:
"kepemendejadahnatangnye VLOGGER tuh?"
haaaaa~
aku yakin ramai yg tau.
bese la aku ni an.
hidup dalam gua.
elektrik jp ade jp xde.
bekalan air pn jp ade cm xde.
mengalahkan chips more.
-.-

a'ah! aku tengah cakap pasal uitm segamat!
tp nnti drg nk bukak mall ada wayang kot. mesti gempak.


hehe.
anywayzzzz.
kte teruskan citenye.

aku x paham pun definisi sebenar vlogger tu.
sbb itu cuma perkataan yang sesuka hati orang mne nth yang pegi 'tune' dari blogger, jadi vlogger.
jdnye, dari sini dengan pengetahuan dan kefahaman aku sendiri,
membawa maksud vlogger tu lebih kurang cm diari harian seperti di blog.
cuma bezanya, vlogger buat menggunakan videos~
yeaahhh~

but as for me, aku dh lama sebenarnye buat youtube channel.
semenjak
22 NOVEMBER 2008.
lama kn? :)
lama la jgk. hari ni 14 september 2011.
almost 3 years~

acc tu aku x guna untuk jd vlogger la.
sbb time tu mne aku tau pape lg.
perempuan pn aku x tau 'apemnde' sebenarnye tu.
kira cm budak2 lg la.
(skrg dh tua)

nk tau x video ape?
TEKAN SINI
klu nk tgk la~

okayy.
itu adalah the 1st acc.
2nd acc adalah tempat dimana aku upload video2 yg aku pernah buat dari dulu sampai laaaaa skrg.
dibawah ini merupakan view channel youtube aku yg terbaru:







konklusi, bila aku tgk smakin ramai orang2 kreatif buat video yg best2 tentang kehidupan, muzik dan macam2 lg,
i think i want to be a vlogger too.
nak juga luahkan kreativiti ke dalam bentuk video.
jeles oke!
HAHA.
wish me luck!




























































p/s: kalau korang ada youtube channel, please subscribe tu mine. bila tgh tgk video aku tuu, jgn lupa LIKE dan comment je la pape kt vid tu taw. sbb aku tgh berusaha nak jadi youtube partner.
thank you!
:D

2 comments: