Sunday, September 4, 2011

4 September 1992 - 2011

pada hari ini, saya sudah berumur 19 tahun~
yeahh!
tua dh.
hahaha.
orang smakin tua smakin x suka, aku smakin suka.
:DD



terima kasih kepada semua yang wish birthday kt facebook.
-.-
bukannya aku x hargai.
cuma, smakin lama sentuhan kasih sayang dalam wish seseorang selamat hari jadi dan apa jualah wish smakin hilang.
kalau dulu, orang bg kad.
then bagi msg.
pastu skrg wish kt facebook jea.
aku rasa lebih seronok bila org bg kad buatan tgn sndri.
seriously.
:)








terima kasih banyak2 kepada:
IZZATI
BAZLEE
FAIZAH

kerana berikan msg birthday kepada saya.
tq so much!
:D




pape pn, terima kasih kepada semuaaaaaaaa~
walaupun tahun ni pnye celebration x semeriah tahun lepas, aku x rasa nk kesah sgt.
asalkan orang ingt aku.
itu yg penting.



so untuk tahun ni, dapat hadiah WALLET dari izzati!
waktu form 5 pn die wallet.
so skrg ni, tuka wallet baru dari dia juga.
hehe.
best!
cantik!













selain itu, dapat sebentuk cincin.
apa tujuannya?
"dia" cakap:
1. kn sunnah pakai cincin untuk lelaki (asalkan bukan silver/emas)
2. untuk mengingati zaman2 muda sebelum umur jadi 20 tahun

terima kasih yea abg ipar.
terima kasih~









overall, im happy!
:D

*tp x happy sgt sbb nk kena pulang semula ke segamat hari ni. wuu~

p/s: post pendek2 jea. nak cepat! life is getting hectic :)

2 comments:

  1. betul betul betul ! lagi best dapat kad birthday hand made . keeee :P
    neway , happy birthday yeaw ! ^^

    ReplyDelete