Sunday, January 31, 2010

RE - Arrange my study room!

yes!!!
hari ni dan pd waktu ni, Mohd Haikal bru jea lpas mengemas dan arrange balik aturan bilik study nih.
kpd sesape yg x tau, aku ade blik study.
hehehe.
arrange balik sbb smalam g bli almari buku!!
sooooo long i've been waiting for the almari buku.
hahahaha.
bli kt kajang.
kdai melayu woooo.
support local!
xD

so start mengemas petang smalam dari kul 3, smpai la maghrib.
brhenti jp, nk smbung esok(hari ni) sbb bnyk sgt mnde yg nk kne kemas.
x smpat abis kn sume skali smlm.
penat~

asalnye blik study ni ade meja study aku n adek aku yg bijak pandai.
disebabkan die pnye blik kt tingkat atas sudah pn ade meja study baru.
aku pn bwak klua sume brg die dari bilik study.
sume sampah aku buang.
memang belambak gile la sampah!
nek semput aku.
ble dh kemas2, rupe2nye ade satu family lipas hidup kt dlm blik ni.
jijik gileeeeer.
hahaha.
dan bnyk gile juge mnde nk kne recycle.

contohnye seperti:
- buku2 latihan
- buku2 tulis sekolah dari form 3 smpai form 5 (bnyk kn? hohoho)
- kertas2 latihan tubi.
- buku2 tusyen aku mse form 3 (simpan lagiiiiii. hebat~)
- dan lln

now, bilik study ni dh jadi personal room aku la.
untuk study, wt bising, dengar lgu, jerit2, nangis2.
hahahaha.
cm bilik ke dua.
tp kt sni bukan untuk tido.
cuz xde katil.
hohoho.
laptop aku sume pasang kt sni jea skrg.
slalunye aku on9 kt ruang tamu.
dduk membongkok.
sakit tulang blakang.
tp skrg dh duk atas krusi~
up sket laaaa.
c(=




END

1 comment: