Thursday, July 4, 2013

Aku Main Ghost Recon Online


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
haha.
pernah dengar game ni?

SUMPAH BEST
try search kt google:
"Ghost Recon Online"

dah settle download bagai, guna avatar warna biru okay?
boleh satu team ngn aku.
hahahaha

kalau korang dah ada, ADD AKU!
"kal3master" aku punya nama.


start main pada 21 Jun 2013.
hari jumaat.
sebelum habis kerja, si Deeno yang guide aku download.
(Deeno tu rakan kerja. seperti gambr di bawah)


haaa. ni lah Deeno.
kahwin umur 22, 100% pakai duit sendiri tanpa pinjaman.
hebat tak hebat dia ni.
terer bab IT dan menyakat orang.
:P






























okay sambung~
alhamdulillah sebab Deeno kenalkan aku ngn game ni.
aku takde la rasa bosan sangat.
maklum lah.
orang single.
jadinya kebanyakan waktu terluang aku habiskan dengan main game ni kalau x tau dah nk buat apa.
thanks Deeno.
kau membantu hati aku yg sakit ni serba sedikit.
(;



gambar di atas merupakan first game aku.
terus dapat BEST RECON.
fuhh~
masa first game ni Deeno guide aku mcm mana nak buat itu ini.
seronok!
macam main Counter Strike tapi lagi best.
:D





gambar gambar di bawah merupakan antara pencapaian yang aku boleh banggakan setakat ni (;

GAME 1 | First Round



GAME 1 | Second Round







GAME 2 | First Round



GAME 2 | Second Round































































sooo thats it.
join la aku main game ni okay?
haha.
nasihat aku, jangan bazirkan duit sgt untuk game ni.
download memang free.
tapi nk upgrade senjata yang hebat ke apa perlukan duit.
aku dah nampak permainan dia.
hewhewhwehohoho.

terima kasih kerana membaca.
:D

No comments:

Post a Comment