Friday, December 28, 2012

Family Vacation


yeee saye tahu saya hensem
bwahaha.
perasan lahh mamat sorang ni.




gambar di atas adalah antara DUA gambar aku yang ada dalam
album family vacation kami di Langkawi !

 24 - 26th DECEMBER 2012












selepas hampir 10 tahun, akhirnya dapat juga kumpulkan semua ahli keluarga untuk sebuah family vacation.
dah lama sangat tak buat.
bila dah buat ni, rasa seronok sangat !
yeay !
terima kasih mak ayah banyak keluarkan duit untuk kami semua.
:)

dulu masa kecik tak fikir lagi mak ayah kluarkan duit cmne.
bila dah besar, dah merasa duit sendiri, baru fikir yang mak ayah keluarkan sangat banyak duit untuk sesebuah family vacation.
kali ni kluarkan duit lebih skit sebab tambah dua menantu dan dua cucu.
hee.

malas nk cite banyak, so dibawah merupakan antara gambar gambar yang diambil sepanjang family trip ni :


























































yeayy dah habis tengok.
banyak gambar kannn?
haha.
nak share punya pasal gambar gambar yang penat aku edit 1 jam lebih.

overall, this trip is awesome.
sangat awesome.
saya sayang keluarga saya.
:D

4 comments: